Zpráva k etapě č.4
Přátelé, dnešní etapa musí být do této kroniky zanesena jako vyjímečně úspěšná.Přispěl k tomu azurový den s teplotami dost nad 20 stupňů a taky cíl naší cesty – důl Medard, který jsme viděli celý, připravovaný na budoucí rekreační využití. Průjezd dolem nebyl napoprvé jednoduchý, ale úspěšný, také díky tomu,že bylo sucho. Na most,který spojuje důl s novou cyklostezkou na Sokolov a překračuje silnici i řeku Ohři jsme trefili a pak už jen popojeli do SO na nové nám.kde je hezká rest. Henrietta.
Kdože tam dojel? Kapříci, Lahučáci, Kika, Levhart, Milada, Láďa D., Kája , Láďa Beran a já.
Ještě že se Jirka L. sám přihlásil k svému svátku a dal rundu slivovice, jinak by na to zbývajících deset hlav nepřišlo. Poměr 10:1 je k zamyšlení,co ? Příští oslavenec, za týden, to bude mít jednodušší, snad.
Cesta zpět byla s větrem v zádech a provázely ji tři události stojící za zmínku. Milada s Levhartem hledali vlak.spoj na Cheb a našli ho až v Dasnicích, venkovní posezení v hospodě „U Pražáka“ v Kynšperku a v závěru našeho putování taky pád našeho Ládi. Byla drobná odřenina a konstatování,že rok od roku to víc bolí. Ujeli jsme 62 km.
Etapa příští neděli bude, ale předpověď počasí nás nabádá abychom se od hospody moc nevzdalovali. Tak uvidíme…
musím se ohradit proti drobné chybičce v bramborové zprávě. Správně by bylo : Milada s Levhartem hledali vlakové spojení a odjížděli z Kynšperka (přece jen o kus dál než z Dasnic) , zatím co ostatní statečně zachlastali v Kynšperské knajpě… zdraví Levhart
Ano Pepčo, to je ono. To je to pravé poslání blogu. Diskuse, uvedení věcí na správnou míru, náměty atd.
Máš pravdu a to i přesto,že já pil jen kofolu. Dnes už víme, že vlaky nejezdili kvůli požáru v okolí tratě a z toho vzniklo to postupné přesouvání Milady a tebe jako doprovodu, ze Sokolova do Kynšperka. Stálé zdraví. Pepík D. brambor
Etapa byla nadherna ,počasi nam přalo,tak že jsme těch 62 km ani nevnimaly.Zastavky v hospodě musely byt protože všem dochazela voda a dehydrataci nemužeme připustit.Těšime se na dalši vylet.Ahoj Lahučaci
Ještě že to Pepa E. uvedl na pravou míru, vždyť jste se s námi loučili v Kynšperku a jinak nás Pepo B. nepodceňuj, já jsem Jirkovi přeci v Tršnici přála a dostal MON CHÉRI /1/. Zdravím všechny kolaře. Nevím, jestli to v neděli stihnu, nějak se to kupí. ale Stínadla určitě. Jinak to bylo super. Jo a dnes jsem byla na jednání o cyklostezkách v Německu a taky tam byli Sokolováci,kteří mají na starosti tu cyklost. Tak jsme je zahrnula dotazy – pročje tam uzoučký asfalt na cestě u Mostova – tak to je podle pracovnice ŽP v Chebu, aby se od asfaltu nezničila ta alej, je to jen pruh pro bruslaře, jinak kolaři mají jet po straně v tom písku. Dál jsem se ptala na tu část Chocovice-Cheb, tak tam jsou problémy s majiteli pozemků, už se to docela vyřídilo, takže teď se dodělávají podklady pro stavební povolení a pak se budou dávat žádosti o peníze a za rok ? by možná mohla být cyklost. dodělána. Jinak tam byl i Knedlík /nový místostarosta z Frantovek/, tak se ho ptali na přípojku z Frantovek, ale on je tam teprve chudinka půl rok, pozvánku dostal měsíc dopředu – nic neřekl, protože nic nevěděl/ostuda/Milada
Jo ještě jsem zapomněla, že mi také řekli, že jsou na Kraji nové mapy této páteřní cyklostezky podél Ohře, . Němci říkali, že už mají trasu nakreslenou 30 let ale doposud se s tím nic nedělalo, tak snad se to teď hne, aby cyklostezka pokračovala až k prameni Ohře. O ty mapy zavolám a až tam pojedem , přivezu. Ještě jednou Čauky Milada
Ještě jednou – co to je s Vámi pánové – zprávy jsou psané po páté hodině, nemůžete spát???Milada
Etapa číslo 4 se moc povedla oprava kola byla kratký odpočinek a posezení při pivíčku nemělo chybu ani délka etapy nezanechala žádné následky.